Jetlaggad?

Sen jag kom hem har jag varit sjukt jetlagad, och inte jetlagad som en sån där snygg brud med "allt-i-ett-kit" med krämer och sånt i planet, utan ordentligt trasig. Jag har sjuk huvudverk trots att jag sovit bra de här nätterna. Jag är blå under ögonen som en annan idiot och dessutom har jag bokat in att jag ska jobba två hela pass idag, ett i hemtjänsten och ett på makalös. Men believe me, jag behöver pengarna. Snart måste vi ju boka asienresan. Jävligt snart. Hörde av Michaela att det nästan är slutsålt att åka i november, nu?
SJUKT.

Jag har iaf varit duktig och tränat de här två dagarna. I tisdags blev det konditionsträning i 50 minuter, igår blev det box 60 min plus cykling 15. Det är så bra att träna med Nicole. Vi har ett såkallat genuint intresse för hälsa, kost och där, inkluderat, träning. Yeah. Imorrn ska vi boxas och simma. Dessutom bada och känna nostalgi på äventyrsbadet. Vad händer i helgen, ni töntar där ute?

PUSSHEJ


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0