stök - dålig uppdatering

Mitt rum är så jävla trashigt. Jag måste städa. Men vet inte vart jag ska lägga alla grejjor så låter dom ligga. Mohaha. Dålig uppdatering igår på grund av min bombliknande huvudverk. Det har lagt sig hyffsat nu så ska iväg på loppis med mamma och Johanna. Ikväll ska jag äta middag med; farmor, farfar, pappa och Helene i Norrtälje. Sen tbx till stan, hem till Johanna och ta den där vinkvällen som inte blev av igår. Hoppas Johan och Krimmy också kan.

Igår tränade jag iaf. Jag och Nicole körde boxpasset som vanligtvis inte brukar vara så fysisktkrävande så att vi blir nöjda. Men igår var det sjuukt bra. Så, efter det "simmade" vi på eriksdalsbadet. Haha. Vi övertog badet likaväls som vi gjorde "igår". Alla hatade oss.

Saknar pojkvän i Göteborg! Kom heeeem!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0