Träning och jobb - en typisk måndag?

Idag har det verkligen varit en typisk måndag. Tråkig, dyster, deprimerande, jobb(ig), och tjaa.. vet inte. Har iaf jobbat idag, som ni förstår. Allt var som vanligt. Det som lyste upp dagen lite var det underbara vädret. Ge mig mer vår please. Jag och Johanna hade en rolig lunch på "skohornet" med god mat och roliga samtal. You make my day, Johanna. Sen var jag och tränade. Blev ett step-up pass, lite crosstraining och lite jogging. Ska träna imorrn också, har fått nya träningskläderna jag beställde också. De passade väl hyffsat.

Har även börjat planera lite för min 20-års fest som jag hade tänkt ha på mitt land i Norrtälje och börjat skicka lite inbjudningar. Blir väl kul antar jag?

Jaja, ska kolla på "Er" nu och sen kolla på "sexturister - Thailand" eller vafan det hette.
BAJSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0