Tvättdags, imorrn åker vi!

Imorrn åker vi. Känns helt sjukt. Om typ njaa, 36 timmar är jag i Thailand. Har läst på mig en del i en söt reseguide Tobb har skrivit ut.

Har sjukt ont i kroppen efter boxen igår. Har en del blåmärken också. Det blev en hård match och jag orkar knappt röra armarna haha. Ska nog bli något träningspass imorrn också. Imorrn är det förövrigt mycket att göra. Ska träffa pappa runt 12, träffa Johanna (och förhoppningsvis Krimmy) en stund och så ska jag träna. För det blir ju inte träning på ett tag nu framöver. Eller typ en vecka. Men, jag kommer vara i Thailand och förhoppningsvis inte lida av det. Ska promenera i solnedgången, sola på dagarna och shoppa.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0