Bli genomsvettig, gå på ett boxpass!

Fyfan vad roligt passet var. Det kändes som att tiden bara sprang iväg. Vi boxades förfullt även om vi inte fattade särskilt mycket av kordinationen (det stavas inte så va)? så blev vi genomsvettiga och Nicoles armar skakade av ansträngning (förvisso för att hon fick boxas med en man). Vi körde trots det lite på löparbandet. Jag har äran att få agera personlig konditionstränare åt Nicole, och Patti (ofrivilligt) haha. Så jag ska väl ordna något slags konditionspass åt dem som de kan köra för att nå en bra kondition.

Piggnade åtminstone till ordentligt efter träningen så nu känner jag inte alls (eller hur) att jag bara sov 4-5 timmar inatt. Well, borde ändå ta en powernap.

Vad gör ni ikväll?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0