Bloggan fuckar ur.

Igår, när jag förvisso inte hade överdrivet mycket tid eller lust att blogga, fuckade bloggen ur sig. Men. Nu är jag tillbaka. Kommer förmodligen att uppdatera många gånger idag med tanke på att jag inte vill förlora mina få men kära läsare. Hur som helst.
Sammanfattning för gårdagen.
Jobbade på Makalös, kväll, så fick sova ut ordentligt. Sov till typ 14.30 så höll tillochmed på att försova mig till jobbet som började kl 3 (?)
Snacka om att vara trött. Väl där gick det bra och tjänade typ in motsvarande hemtjänstlön på 5 timmar. Nice. Det visar på att mitt koncept funkar. Att jobba en kväll på makalös i veckan kanske. Hur som helst. Hanna var där. Och det var kul att se henne. Föreslog att vi skulle gå ut, hon jag och Anna någondag. Det skulle vara kul!
Tobbe kom och hämtade oss sen, snällast.
Det blev jobbigt hemma, något jag inte orkar gå in på men det löste sig såsmåningom.
Sitter nu på "lunch" eller vad man ska säga och ska snart fortsätta mitt eftermiddagspass.
Over and out.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0