Fjortisäckel på gymmet

Jag hatar att det har börjat massa äckliga fjortisar på eriksdalsbadets gym. Det suger verkligen. Jag och Nicole hade hoppats att slippa det när vi började träna där istället för på friskis (det finns även en hel del andra anledningar) men. Mest för att slippa de unga osäkra tjejerna som står och speglar sig "sitter sminket rätt" innan träning. Jag tränar inte för att vara snygg. Även om det underlättar att man inte spyr på träningskläderna eller nått, men jag står inte och sminkar mig i en halvtimme för att gå in och köra 15 min styrka och sen gå därifrån. För det är ungefär vad de smala tändsticksarmarna orkar med. Då har det varit och "tränat".

Nej usch och fy för ung publik (ja vet att jag låter motsägelsefull och kärringaktig) men ett gym är ett gym, ingen skönhetstävling, relaxa för fan.

Varför ens bry sig?
Postat av: Olle

Instämmer! Men muskelberg är precis samma sak. fast de står och speglar sig under själv träningen. :D

2008-01-18 @ 10:35:35
URL: http://tazty.webblogg.se/
Postat av: Mischa

Mm.. förstår att det provocerar dig som kille. Jag tänker inte så mkt på dom :)

2008-01-21 @ 21:47:18
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0