Fredag imorrn!

Imorrn är det fredag, och det ska bli så jääävla skönt!
Jag vet inte vad det är med mig, men är så sjukt trött. Och fredag och helg piggar upp en.
Har jobbat hela dagen idag. Trött som vanligt. Höll på att somna på lunchen, men dagarna går snabbt åtminstone. Fick mycket gjort idag. Det är skönt.

Tränat har jag också gjort. Eller jag vet inte om 15 min jogging räknas som träning men det blev det iaf. Hur som helst så sitter jag här och äter mariekex nu. Sjukt gott och nostalgiskt. Ska nog gå och simma imorrn. Önskar att Nicole kunde följa med, bajs på hennes träningskort. Saknar dig dear. Vi borde definitivt ses i helgen.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0