Fredag

Helgerna är de enda dagarna som är värda att nämnas vid namn i bloggen. Idag är det iaf fredag och jag vet inte riktigt vad som händer ikväll. Johan hade något förslag? Får se hur det matchar de andra.

Är sjukt trött idag, sov väl bara 4-5 timmar, och sånna nätter orkar man bara ha en i rad inte tre. Tre irad är förövrigt något som är äckligt och ger mig äckelkänslor. Som typ när man har tre ögonbrynshår som sitter precis intill varandra på ett olämpligt ställe. Euu.
Men iaf. Ska träna box idag med Nicole vid kvart i fem. Ska bli kul att prova även den träningsformen. Men innan dess har jag en lång eftermiddag med jobb på mig och jag orkar verkligen ingenting. Jag kommer definitivt inte orka gå ut ikväll. Usch fy nej. Inte för att jag har så mycket pengar heller men ändå.

Sitter och inväntar Johanna som aldrig är klar samtidigt som mig för att äta lite lunch och så.

Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0