GI - vägen till ett sunt liv.. eller?

Jag är verkligen en antingen eller inte person. Jag måste göra någonting helhjärtat för att överhuvudtaget bry mig om det. Därför försöker jag nu att omvända mig själv genom att köra improviserat gi. Eller inte improviserat, men jag försöker hålla det så gott jag kan. Och det verkar faktiskt som att jag lyckas den här gången. Blev ingen träning igår eftersom jag försov mig och idag lovade jag att hämta Tilde, men imorrn blir det. Definitivt. Tror det blir ett box-pass på eriksdalsbadet. Jag är en pass människa, hade glömt bort hur mycket jag gillar det. Men jag är så rastlös och vill att saker ska hända hela tiden, alltså. Jag är ingen långdistanslöpare trots att jag och Nicole bestämt oss för att springa tjejmilen. Jag vill ha aktivitet men kan inte sätta ihop något själv utan att det blir tråkigt.

GI mat igår:
Frukost:
Mellanfil med russin (okej inte så bra men ändå)

Lunch:
Sallad med kycklingfilé

Mellanmål:
2 finncrisp plus nötblandning.

Idag:
Frukost:
Finncrisp (gibröd) med philadelphiaost och skinka, plus keso.

Lunch:
Kyckling provencale med en kokt potatis. MUMS.

Mellanmål:
Torkade aprikoser.

Middag:
Vet ej än.

Men, jag mår redan mycket bättre. Att välja bort godis är en av de viktigaste besluten för mig eftersom jag egentligen är sockertorsk, speciellt för lösviktsgodis.
Nepp. Nu ska jag börja jobba igen.

Over and out


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0