Je ne regrette rien!

Jag bara älskar Edith Piaf. Är väldigt stolt över att jag besökt hennes grav i Paris. Denna låt får mig att längta som fan efter sena kväller på Paristerasser över Champs-Elysée. Ni som inte har varit där! Staden är så otroligt magisk så den går inte att missa.

Idag har jag tränat med Nicole. Fast jag inte borde på grund av mitt halsont. Men, det gick väl bra. Vi körde först löpning 15 minuter (mitt nya mål är 3 km på 15 min), sen cykling i 15 min och sen Core 30 min. Core är, för er som inte vet, är mag och ryggträning samt balansträning. Perfekt för mig som är vårdbiträde, mohaha. Vi ska träna imorrn också. Klockan 12 är det sagt. Först måste jag vila benmusklerna lite.

Jag och Tobb var och åt på Jesses också. Kärrtorps (och hela söderorts) bästa restaurant. Gå dit! God husmanskost och mysigt. Nej, nu ska vi kolla på "i huvudet på gynning".

Så länge njut av "lilla sparven" eller La petite piaf

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0