Löndag - deppdag

Som vanligt, som de senaste månadena har varit. Lön är ingen god tid för mig längre. Det innebär helvetet. Att lägga upp en budget och sen hålla den, är omöjligt. Imorrn kommer det gå väldigt mycket pengar, väldigt mycket pengar jag inte har. Och jag har panik över det.

Förövrigt så är jag på väldigt depphumör. Diss-respect blandat med terapi. Förövrigt anser min terapeut att det är dags att gå vidare. "jag mår bra" räknas jag som nu.  Det var ganska roligt. Vi pratade lite om roller i relationer."Jag är den dominanta" typ. Och att dominans inte bara är negativt utan också driftigt, ansvarstagande samt organiserande. Huvudsaken är att man är lyhörd mot de runt omkring än, och lyhörd, det är jag rätt bra på att vara.
Hon sa också att Nicole är bra för mig eftersom hon sporrar mig och min självkänsla, grymt. tack Nicole.

Ingen träning idag, fast jag känner att jag skulle ha behövt det. Känner mig i oform och olustig. Dessutom känner jag mig ledsen á Johannas vägnar. Älskar dig Johanna!

Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0