Matfusk idag, eller hmm..

Asså. Jag har ju gått in på GI igen men har bestämt att jag får äta ett av målen med kolhydrater. Det slutade med att jag åt focaccia som middag. Men men, jag och Johanna fikade faktiskt. Och det fanns inte alltför många valmöjligheter. Inget bröd imorrn. Det är typ det sämsta man kan äta om man vill hålla sig mätt och inte svälla upp i magen. Men, åt iaf utskuren biff till lunch med cashewnötter och yoghurtsås samt min sedvanliga breakfast med en gihårdmacka med philadelphia och skinka, keso och c-vitamins dryck, Jaja, bättre lycka imorrn. Imorrn blir det dinkelpasta + något till lunch. Ska sova ut imorrn så frukosten lär jag inte behöva tänka på. Har även börjat registrera min mat i giviktkoll så att jag kan se vad det är som saknas i kosten. Idag har jag ätit lite för lite fett och något för mycket kolhydrater. Det är av kolhydrater jag svullnar upp och svampen frodas av (i magen) så imorrn blir det hellre lite mer fett och lite mindre kolhydrater. VI får väl se.

Nu låter jag som ett freak. Men det är jag inte. Jag har bara ett stort intresse och blir motiverad att fortsätta med denna ensidiga kosthållning så att det i slutändan blir en del av mitt liv. Enligt Candidaundersökningar är en livsstilsförändring den enda räddningen. Hjälp.

OVER AND OUT.

Varför ens bry sig?
Postat av: Petra

Tack för kommentaren på min blogg, det känns skönt att veta att det inte kan vara anorexia som du skrev efter som det är mentalt.

Jag önskar dig lycka till med GI, min mamma gick efter GI och gick ner ganska mycket.

KRAM

2008-01-09 @ 20:16:23
URL: http://loppido.bloggagratis.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0