Söderbor är så snygga - rapport från konsum Zinken

Just nu sitter jag på Konsum i zinken. Hade ett par få minuter över för lite rast innan jag ska jobba vidare och slås av. Alla Söderbor är så snygga. Det är skinjackor, svarta tights, långa munkjackor, stora sjalar. Gahh, som taget från LA eller nått, kanske London? Önskar att jag kunde vara sådär snygg i vardagen! Nej, imorrn blir det fan Converse, även om de skär av mina ben till hälften.
Jag och Johanna vet vart de handlar någonstans, det är tjallamalla, och alla underbara vintageklädbutiker här på Hornsgatan och söder överlag. Tacka vet jag streets outlet de har nån gång per år. Man dör om man går dit, och mycket pengar krävs. Typ märken som Fröken Söt, Acne, the stray boys medfler. Nästa gång det är ska jag ha pengar, mycket pengar så jag kan shoppa ordentligt.

Tjingeling

Varför ens bry sig?
Postat av: Linda

Mmmm...! Me want 2...

2008-01-29 @ 14:53:20
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Mischa

Eller hur? Heelt underbart.

2008-01-29 @ 19:15:26
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0