Träningsmani - Äntligen Nicole!

Idag ska jag träna, och med NICOLE. Har längtat grymt mycket efter min träningsbuddy och nu är hon tillbaka. Idag ska vi på ett step-up pass 45 min. Innan dess ska vi träna lite styrka i det kära gymmet. Känns bra att komma i form, om vi lyckas. Men klart vi gör!
Och imorrn ska vi box pass, det blir också en intressant erfarenhet men har svårt att tro att det här gymmet håller lika låg standard som friskis boxpass. Typ står och slår och sparkar i luften? Nej, jag vill slå med handskar på paddar och vill bli hetsad som en kamphund (någon som minns)?

Elsa fyller år idag, Grattis stora tjejen! 18 år! Minns själv min egen 18-års dag, känns avlägset. Shaise, börjar jag bli gammal och grå?


,





Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0