Träningsprogram, v 2

Inför nästa vecka. Den här veckan blir det nog onsdag, torsdag (kanske fredag eller söndag).

Måndag:
Kondition: Springa 2 km på snabbast tid, nå ner till mitt rekord på 9 min, Cykling som nedvarvning i 10 min 5 km på nivå 10. 
Styrka: Biceps, triceps, axlar, mage och rygg med hantlar och maskiner.

Tisdag:
Promenad på kvällen.

Onsdag:
Simma i 30 min.

Torsdag: 
Kondition: Springa 20-30 min i medeltempo.
Styrka: Träna överkropp som på måndagen.

Fredag:
Gruppträningspass, antingen yoga, pilates eller aerobics.

Lördag:
Promenad

Söndag:
Promenad, alternativt yoga/pilates på kvällen.

Så. Nu har jag lite att ta av. Tror dock inte att jag kommer träna 4 ggr men nu kan jag iaf inte hävda att jag inte har planerat att träna. Hur låter detta, okej?
 


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0