Vin en tisdag!

image123

Kom nyss hem. Har ätit mycket god middag med Tacos och vin. Jag kommer säkert bli en riktig vinar-kärring när jag är gammal. Älskar vin (på ett positivt sätt). Förrut var det bara vitt men nu har jag verkligen börjat få upp ögonen för den röda lyckan också. Mohaha.

Var med Krimskrams och Johanna i ringen en stund. Jag hittade inget, fan också. Skulle få en present av min kära pojkvän eftersom han (dystert nog) ska spela poker ikväll. Men men, jag hittar säkert något imorrn. Är lite sugen på smink och hårgrejjer som vanligt. Det beror nog framförallt på att jag inte känner mig så damn less på mitt utseende just nu. Jag tränar ju, när börjar det visa sig? SUCK.
Imorrn ska jag iaf träna igen. Får bli kondition och Core (för core är OK en dag i veckan). Ska försöka nå upp till 3 km på 15 min imorrn, önska mig lycka till.

Varför ens bry sig?
Postat av: Krimmy

Vi som inte skulle gå till/vara i Ringen, Ringen är väl inte bra ? haha ;)

2008-01-29 @ 20:13:20
URL: http://krimmy.blogg,se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0