blondes have more fun

Sitter på Sleven (som vanligt) och gottar mig över att jag får lön imorrn! FYFAN vad skönt. Och jag kommer ha pengar över den här månaden, helt ofattbart. Jag har gått från ekonomiskt kaos till koll, det ska jag ha credd för! Jag vill ju kunna resa och ändå köpa grejjer till mig själv, det förtjänar jag, och nu har jag fixat det med hjälp av kära Tobbe. Han är duktig på ekonomi, jag suger. Men med hans hjälp och oräkneliga program av lyxfällan verkar jag ha fixat det!

Jag är sjukt trött idag för övrigt. Känns som jag ska somna. Men imorrn är det fredag och då är typ helvetesveckorna med jobb över. Jag har varit duktig! Jag har jobbat ikapp det jag missade när jag var ledig! Jag är gryyyym!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0