då vare torsdag igen...

Igår var jag och jobbade på Makalös. Det gick sjukt bra, vann en lunch och fick typ 600 i provision. Inte illa. Ska jobba där på fredag också. Nu måste jag fan lägga av med mitt slackerliv och börja jobba som en man igen. Efter Makalös tog jag en snabb fika med Krimsan och Johanna, sen åt jag middag med Ahmed (min styvmorfar) på London. God mat men dålig service. Efter detta begav jag mig till SK (ovanligt) och mötte upp Nina. Sen dök Krimmy och Johanna upp igen. Efter det här, kära folk, gick vi till Jonatans lägenhet och hämtade min påse med kläder. Hade fått reda på det hemliga gömstället så det var bara att kliva in. Kvällen avslutades med en svindyr taxi (Taxi Stockholm City). Från Gullmars hem till mig brukar kosta 88 kr (man lämnar en hundring jämt). Den här jäveln tog 135 kr (ex dricks). HEELT SJUUKT.

Idag är jag ledig, skönt. Jag och Johanna ska lägga oss och kolla några avsnitt lyxfällan på datorn nu. Och jag har fruktansvärd mensverk. Jag vaknade tillochmed mitt inatten. Näe, borde börja med p-piller igen, om jag hade orken att gå till ungdomsmottagningen och sitta där och svettas bland hormonstinna tonåringar med kondombrist...

Jaja, over and out.



Imorrn ska jag träffa Amanda.

Varför ens bry sig?
Postat av: someone

ni e fan så fjortisar man kan bli

2008-07-04 @ 11:05:06

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0