Hamburg

Nu har jag och Nicole bestämt att vi ska till Hamburg i oktober, asnajs feststad tydligen. Vi åker runt den 23e och kommer hem 5-6 dagar senare. Vi bokar nog på fredag! Lär bli skitkul!

Kom precis hem från jobbet. Var trevligt att träffa Nicole! Dock hade vi typ inget att göra och jag tycker det känns otäckt att vara en timmis utan befogenheter som folk kan vara otrevlig mot bara de passar. Känns som man gör allt fel hela tiden! Tur att jag hade Nicole att snacka med, annars hade tiden gått sjukt långsamt.
Har skött GI dieten idag.

Frukost:
Ägg och Bacon
Lunch:
Äggsallad
Middag:
Nicoles linsgryta
Mellanmål:
2 finn-crisp med ost och smör och ett glas smoothie. En liten bit mörk choklad och lite körsbär!

Plus att jag som sagt gick till jobbet! Känner mig duktig. Nu ska jag nog över till pojkvän och dricka rosévin! Det förtjänar jag. Ha det bra! PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0