Ja, jag är på sleven igen...

Har inte tagit lunch (ofta) och sitter nu av tiden på sleven. Har kollat lite bloggar (dock inte dom tråkiga), hängt ute i det fina vädret och väntar nu på att Johanna ska sluta jobba så vi kan börja parkkröka i tanto (lämpligt nära arbetsplatsen).

Min rygg mår inte bra idag, och kommer inte må imorrn heller. Måste söka upp en kiropraktor som kan berätta för mig att det inte alls är en permanent ryggskada utan snarare några nerver (åtminstone) en som hamnat i kläm för så här kan jag ju inte ha det. Jag får ångest av att tänka att det kanske är en permanent ryggskada. Jag vet att jag är olycksdrabbad.
Förresten kom jag och Johanna på en grej igår, jag är djävulen och hon är djävulens redskap. Det upptäcktes igår när jag och mina djävulskap gick ut över en del killar via sms igår, det stod "får jag chans på dig / Johanna". Fattar ni att jag kände mig hämmad i GBG? De är nog för snälla, göteborgarna asså, för att förstå mina dryga skämt och min ironi kring allting. Jag var tvungen att hålla käften! hela tiden. Och det beror inte på att jag är blyg, jag lever bara upp till min stockholmscharm.

Snackade med J igår. Tror att vi är vänner igen, men vet inte. Känner mig fortfarande sårad.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0