rosé!

Igårkväll efter jobbet gick vi ut i tanto och drack rosévin. Trevligt trevligt vare att träffa Nathalie, ages since. Jag och hon, och kanske nån mer, vill åka till Zakke sista veckan i september, hoppas hoppas på det. Längtar fan dit! Och Nathalie är det bästa ressällskapet dit!

Idag har jag träffat far min och tog en promenad på söder. Det var trevligt! Snart ska jag åka och handla lite mat, måste göra matlådor (patetiskt, ja) men nödvändigt. Ska ju jobba 6 dagar den här veckan också och har inte råd/lust att lägga ner 100 spänn om dan bara på mat. Satt och kollade resor nu, vill verkligen iväg. Och har kommit in på grekiskan nu! så nästa sommar blir det garanterat jobb på grekisk ort. 30 högskolepoäng borde man ju komma nån vart med?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0