Dålig uppdaterig - rätt åt er

Tihi nu har jag typ inte skrivit något på en vecka, och det känns great.
Den här veckan finns mycket att berätta fast mycket är kvar i dimman.
Förra veckan spenderades inte mindre än 4 kvällar ute (på krogen/med vin/i en park). Och det var jävligt nice. Börjar undra varför jag är hemma nu, det är fan lill-lördag?
Men som sagt,
tisdags:
Middag hos Lennart och Ying, massa vin nostalgivisor och tjaa, sen utgång. Blev tiffys.
torsdags:
Vad på Hanoi rocks med pappa rock. Sjukt bra konsert! Sen blev det utgång med det vanliga gänget. Slutade inte förrän vid 4 tiden tror jag.
fredags:
hoffmaestro i Kungsan, innan dess blev det sprit och vin på soft (det var längesen) och sen club g. Kom hem vid fem.
lördags:
Mysingen i Kärrtorp med Johanna och Tobb. Fan vilket drag det var. Sen Södra teatern.

Den här veckan har jag inte gjort så mycket, jobbade ju hela helgen. Fan vad jag känner mig duktig. I måndags blev det parkkrök och nivå och igår blev det fotboll hemma hos Jensa med vin givetvis. Fan, dagarna flyter ihop! I helgen blir det festa igen... Bara så ni vet!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0