Helvetes vecka.

Det här har nog varit en av de värsta veckorna i mitt liv. Allt tvivel, allt hopp, all kärlek och alkohol på det. Låter inte bra va? Men jag har haft det helt okej, även om de första dagarna gick åt till att gråta. Amanda har varit stort stöd för mig, så underbart att vi umgås igen. Vi har så sjuukt kul ihop...

I fredags var jag och Amanda med Vi-gänget. André berättade sjuka saker om sin barndom. Amanda tänkte sno den och göra en bestseller av den. Tycker jag låter bra. Sen var jag och såg Pugh på tanto. Det var mysigt. Sen blev det ännu mer rosévin, och det slutar alltid bra när det är jag och Mandy. Haha. Kvällen slutade på donken (som vanligt) och sen gratis svarttaxi av tobb hem.

Igår var det mysigt. Jag, Tobb och Mandy begav oss till ghettot "the capital of shopping", Skärholmen och Heron och såg "Sex and the city". Tyvärr så var det värsta snyftrullen jag sett på länge, NÅGON BORDE HA VARNAT OSS FAN! Jag och Amanda höll på att grina sönder oss under filmen. Efter filmen kände man sig bara tom. De tog fan upp alla kärleksproblem som någonsin existerat!

Idag kommer Krimsan och Johanna hem från PAL. Tror att jag gjorde rätt i att inte följa med afterall.




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0