musiktönt

Det känns otroligt oroväckande att jag har börjat hänga på debaser och se konserter av nya band. Eller vad säger du Krim?
Jag och Johanna hamnade just där igår och tog några söndagsvin. Det var trevligt. Vi satt i deras stora korgsoffor, fett mysigt. Men idag var det inte roligt att jobba. Fett trött...Och imorrn blire att jobba på Makalös. Jag vet inte men just nu känns det jävligt härligt om jag bara skulle få ett butiksjobb. Är lite less på det här med människor. Inte för att det är något fel utan för att det tar på krafterna...

Som sagt, igår flyttade Johanna in hos mig. Hon gick och la sig klockan 9 idag, tööönt. Hon måste verkligen sova skitmycket annars blir hon gnällig, typ som idag.

Jag: Undrar hur hmhm tar det där med pruttar, hon är ju så känslig för lukter? (trevligt diskuterande påväg hem)
Johanna: Den som tycker prutt luktar gott kan fan inte må bra.

Ändå ville hon dricka vodka ikväll och nu sover hon med sin sovmask som ett barn i en barnsäng. Hon sover i Tildes säng och snart kommer Tobb hit. Han är jätteduktig!


Varför ens bry sig?
Postat av: Leo

Det märks på hur du skriver, att du är en idiot. Snälla, sluta att blogga. Idioter ska inte blogga!

2010-10-20 @ 11:19:06

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0