tråkjohanna

Men jag förstår henne. Om jag skulle upp och jobba klockan halv sju imorrn skulle jag nog också börja gå och lägga mig nu. Men det ska jag inte, därför är jag arg. Och rastlös. Folk sitter och kollar fotboll och jag får inte vara med för jag är inte intresserad. Enkelt och sant.

Har märkt att dagarna börjar flyta ihop ordentligt. Jag har lov hela tiden känns det som eftersom jag inte har några rutiner, illa. Nästa vecka börjar dock tråkiga livet igen, ska ju vicka på hemtjänsten 5 dagar i rad i ett antal veckor. Men sen är det tre veckor ledigt, eller inte ledigt. Ska jobba på gruppboendet och Makalös men det passar mina tider bättre.

Förresten allihop? Vad händer på midsommar. Vi har (mot förmodan) bestämt oss för att åka ut på landet över midsommar. Östhammar blir det. Men det blir nog mys. Riktig idyll-midsommar. Jag ska plocka (hur många blommor är det nu igen) och sova på (i mitt tält), sen hoppas jag starkt på fett mycket brännvin och så. Men vi får se, förväntningar ska alltid vara låga...

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0