Det där med att träna och äta därefter.

Jag är en sån person som uppenbarligen inte släpper ifrån mig vikt om jag inte äter tillräckligt. Det är förmånligt men rätt krångligt. Hur som helst. Nu är jag inte framförallt ute efter att gå ner i vikt, däremot få fastare och snyggare kropp. Men, varför ska det vara så svårt att få i sig tillräckligt med energi?
Gått med i ett par communities där man mäter energibehov/energiintag, och trots att jag ätit hela dagen har jag inte ätit tillräckligt?
Jag har inte ätit vad jag måste idag och trots det har jag ätit en massa. Måste hitta alternativa mellanmål att äta under dagen eftersom jag (enligt dessa) måste äta typ 4 mellanmål. Det är tufft att vara aktiv. Mohaha. Det värsta är att jag avskyr alla typer av bars/shakes som annars vore ett bra alternativ, någon som vet något bra att komplettera med?

Blev dock ingen träning idag, har varit kallsvettig och haft huvudvärk hela dagen. Tyvärr. Får köra ordentligt på fredag istället. Sorry Nico-Pico.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0