Dietist, javisst...

Min dietist vill att jag ska börja äta mindre kolhydrater igen. Sorgligt nog måste jag säga att just nu är jag för torsk på kolhydrater. Efter GI blev det liksom, gaaah bröd. Men jag lovar, jag ska försöka. Hur det nu kommer gå med all träning och så... Man blir fett trött när man går på GI orkar typ ingenting. Men det hon sa var att jag ska äta lika mycket kolhydrater som min knytnäve, och ni som har sett min knytnäve vet att den är obefintlig. Eller åtminstone minimal. Men som sagt, ska ge det ett försök...

Jag är arg idag också, det glömde jag säga. För att allt jag har gjort idag har skett på någon annans vilja. Träna (nej jag vill inte träna utan Nicole), laga mat (för att inte lägga ner för mycket pengar på mat ute), kolla på en film hos tobbe (för han får aldrig bestämma annars). Kul nu sitter jag här och har en timme kvar till läggdags att förfoga över själv, vafan ska jag göra? Jag vill också ha påsklov.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0