Godisfridag nr 3

Med tanke på det jag skrev i fredags, och det jag skrivit så enormt många gånger. Att jag ska sluta äta godis.Har inte ätit det sen i söndags nu. Bra bra. Ska hålla mig ifrån det till den 25:e.
På lördag är det fettvägning på gymmet. Jag hoppas att man kan se lite resultat angående muskler. Nu har vi ju liksom tränar sjukt mycket sedan sist. Spännande.
Funtar ärligt talat att gå den där utbildningen till personlig tränare för 50 000 kr. Man får så otroligt mycket för det, och dessutom finns det så stor marknad/efterfrågan så de där 50 000 kr kommer snart att komma in liksom. Min mamma sa att hon kunde gå i borgen om jag vill ta ett banklån.
Plus att den utbildningen tar liksom inte tre år. Man får jobba med något man tycker om, snabbt. Och det diggar jag.

Vad gör ni idag?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0