Jag har sett djävulen i vitögat.

Gårdagen blev galen, totalgalen. Började på SK, blev skitfulla, drog till After. Blev ännu fullare och där, mitt ibland oss, fanns djävulen. Djävulen är min favorit. Han var dryg, men givetvis inte mot oss, och vi roade oss hela kvällen med att snacka om hur jävla töntigt det var triables (stavas det så)?
Haha. Hur som helst djävulen, vars namn jag frågade efter hela kvällen men hela tiden glömde bort (Richard trodde jag, Erik var det), ska också ut ikväll. Så vi möts säkert senare. När kvällen var över vid halv fem inatt roade jag och Nicole oss med att spela in videos på oss. Det enda som vi snackade om var "djävulen" och sjöng sången "jag klär av mig naken". Sjukt rolig kväll, idag blir det utgång igen...

Johanna håller på och fixar sig, sen ska vi möta Nicole. Blir väl Sk som vanligt, sen får vi se. Det är fan långfredan, vafan sysslar ni med. Lyft era arslen och gör nått kul...

BAJSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0