Söndagsångest

Jag hatar söndagar mer än allt annat. Då vet man att man har en hel fucking vecka till nästa rolighet. Tänk om man istället kunde känna att man hade roligt när man jobbade, då kanske det inte skulle kännas så jobbigt när klockan ringer på måndagsmorgonen...

Min enda tröst en sådan här dyster och tråkig kväll är ju andra avenyn. Hörde något om att de skulle ha "andra avenyn - öppethus" typ. Måste definitivt gå dit då. Jag är ju typ deras största fan. Jag vet, jag suger.

Varför ens bry sig?
Postat av: Anna Lund

Är också ett stort fan av andra avenyn, jag erkänner :)

2008-03-17 @ 09:37:20
Postat av: Mischa

haha, bra :) allt bra med dig annars?

2008-03-17 @ 11:32:41
URL: http://missantrop.blogg.se
Postat av: Anna Lund

Inte hört något om nåt öppet hus! Blir helt nyfiken , måste kolla upp det.
Jadå allt är prima själv? :)

2008-03-17 @ 20:27:14

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0