Vårkyla?

Det är så sjukt att det har gått ett år från studenten. Sånna tankar ger mig ångest, vad fan har man gjort sen dess? Så sjukt många "bekanta" som dragit utomlands för att leva upp till sin dröm. Och vad gör man själv?
Visst man ska väl inte klaga, jag har varit ute och rest en hel del. Men, det skulle inte sitta fel med en reseledartjänst eller personlig tränare tjänst. Hur som helst. Allt ansvar ligger på mig. Ingen annan.
Förut hade man ett självklart sammanhang, skolan. Man skulle gå där i ett antal år till och det var ingen som gav en alternativ till det, det fanns inget alternativ. Nu är alternativen så många.

Jag vet iaf att jag och Tobb (medfler) ska till Asien över nästa vinter. Men måste spara pengar och bli mer ekonomisk. Och dessutom vill jag göra massa saker till dess också! Shit.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0