Working hero.

Nu sitter jag på Makalös och gud vad skönt det är att äntligen komma hit. Inte för att jag tycker om att jobba, mer för att jag vill ha hög arbetsmoral. Jag är rätt less i skallen men bra att komma iväg och tjäna lite pengar...

Innan jag började jobba var jag, Johanna, Lennart och Ying och hälsade på Gunilla. Stillsamt på kyrkogårdar men endå något väldigt heligt. Väldigt lugnt och väldigt insiktsfullt.

Vilken jävla väder det är! Jag spyr, längtar utomlands till goda drinkar, äcklig värme och tunna kläder. Inte för att jag gillar att visa upp mig utan mer för att ingen bryr sig. Alla sunkar ner sig och har jävligt kul, och håret är  torrt av saltvatten. Hörrni därute, är det ingen som är på att följa med mig och Johanna till Grekland i maj. Typ chilla, supa och ha jävligt kul en vecka!? Ska ju eventuellt bo därnere en vecka så måste vänja mig vid monsterlivet. Mohaha.
Imorrn måste jag och Nicole gå och träna! Det känns som evigheter sen och det känns otroligt obehagligt. Men imorrn blir det av. Lite beror bristen på träningen på att gymmet (och eriksdalsbadet) varit stängt från och till under helgen och våra favoritpass inte har varit. Men imorrn blir allt som vanligt, hoppas jag...

Jag är lite speedad nu, har druckit energidryck för att inte bli uttråkad. Och det funkar, eller hur Nicole?

Ska fika med Amanda sen, roligt!

Varför ens bry sig?
Postat av: VENLA

mischenka! Het blogg!! Du e kool. När i maj tänkte ni dra till greece? när är annas kalas? pusspusspuss

ps. kanske flyttar tbax t sthlm om två veckor och peppar på lägenhet i hässelby som jag ligger fyra på, va bah tvungen o säga d :D.ds

2008-03-24 @ 19:08:45
Postat av: Mischa

Thanks dear :) nicole har fixat outfiten. Vi tänkte åka till Grekland någongång i mitten på Maj. Annas kalas ska jag inte gå på.

Vad skoj! Då är vi ju "nästan" grannar igen :)
PUSS

2008-03-25 @ 19:18:38
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0