Answer my demands loser!

Precis kommit hem från jobbet. Gick bra även om det var mitt andra riktiga pass. Gillar arbetsplatsen riktigt mycket. Fick några tider i sommar också som jag åtog mig...
Och nu då?
Tjaa.. Sitter och lyssnar på Rise up och blir festpeppad för imorrn, kära vänner, är det helg. Och imorrn ska jag ut och shoppa med tjejerna för att sen gå ut. Blir whiteroom, hells kitchen eller fellows. Bestämt är inget än sålänge. Det är helt sjukt att om en vecka flyttar Johanna hem till mig hit i Kärrtorp! Ska bli skitskoj. Vi kommer ha krökarsommar, åtminstone i juli. Afterwork at my place. Ska bli skitkul att sambo med Johanna. Även om vissa scenarium kommer att bli kommer att bli jobbiga för henne:

Jag har varit på efterfest kommer hem kl 3 en onsdag och har med mig folk.
Jag: Hej, du får vakna nu!
Johanna: Men neej, jag sover.
Jag: Johanna, var inte så tråkig nu, det är ju fest.
Johanna: Men ärligt jag orkar inte...
Jag: Men vi tänkte vara i mitt rum.

Haha.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0