Lägg av... DU FATTAR INGENTING.

Har varit sjuk idag. Jobbigt som fan. Var hos läkaren som konstaterade no halsfluss men virus. Tack för den. Men måste försöka jobba imorrn, har inte råd att vara sjuk riktigt. Inte nu till sommaren. Så idag har jag legat och kollat på film och följt med mamma en kortis till ikea. Slutade med att vi köpte lite inredningsprylar till mitt rum som vi ska måla om till vitt. Är trött på den här fjortisrosa färgen. Vitt och snyggt ska det bli...

Var ute på en kort promenad nu med pojkvännen. Skönt att få röra lite på sig.. På onsdag blir det club killers. Ska bli kul (och gratis) att testa. Johanna ska ju bjuda mig. Stackarn.

Kommentar om helgen: Det var jävligt nice i lördags. Fredagen var väl sisådär. Nomore stureplan eller? Sjukt trist på laroy. Nej, i helgen blir det dock Ivars födelsedagsmiddag på lördag och på fredag ska jag träffa far min och kanske gå ut. Lite sugen på fjortishak typ viper?

Sov gott era jävlar!

Varför ens bry sig?
Postat av: Sanna

hej

Gör din "hiss och diss" på min blogg :)

din "hissa och dissa" kommer synas i ett inlägg senare :)

2008-05-26 @ 23:15:28
URL: http://sannassanna.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0