blöt kväll!

Vaknade upp nyss efter en rolig kväll igår!
Vi började på Soft (en gammal klassiker) och drack vin och käkade mat. Där satt vi till nio, sen drog vi till SK och slutligen Carmen. Det blev inget Killers för mig. För slut efter gårdagens jobb.
Planerna som hann göras var att vi
1 - ska baka hos Mattias helgen när jag kommer hem och ha andraadventsfika hos honom.
2 - Ha nyårsfest hos honom! Så välkomna gått folk, det blev ju lyckat sist.

Idag ska jag ha en bra dag! Är ledig idag och ska möta upp Venla halv två på Cozy för att planera tjejgruppsgrejen som förmodligen återupptas nu, sen ska jag träffa mamma och kolla julklappar! Låter bra! Men nu håller jag på och tvättar och måste vänta tills den är klar. Har tre sprängfyllda plastpåsar med tvätt som jag måste bli av med, men den är sorterad. Rött-orange-rosa (en påse), Blått-svart-grönt (en påse), Vitt-grått en påse. Well... Nu när jag slängt ut min tvättkorg så har jag helt enkelt inte plats för denna tvätt!
Men, nu ska jag ta och äta lite frulle, sen bär det av in till city.

Ha en bra dag!
Pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0