Det är sant, jag vaknade nu...

Och där missade jag en rolig partykväll på grund av min djupa sömn på två timmar. Men, det kanske är någon vits med att stanna hemma en kväll som denna, inga pengar, mysig pojkvän, ruggkallt, snöigt och en rad bra nya filmer. Så det blir det. Jag ska ladda upp med en massa godis och chips, för det förtjänar jag efter min disciplinerade nya livsstil!

Nu är det klart. Johanna ska flytta in vid årsskiftet, mamma och Tilde åker till New York någon månad efter och jag då? Vad fan ska jag hitta på? Förhoppningsvis har jag ett nytt fräscht jobb, framtidsplaner, resplaner och kanske lägenhetsplaner, who knows?

Men imorrn, då blire nog middag at Krimmys. Vore trevligt åtminstone.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0