Hej, jag är ledig idag!

Vaknade upp för ett litet tag sen. Jätteskönt att vara ledig idag! Jag har ju jobbat hela helgen. Bra pengar men väldigt intensivt att kunna joina allt kul som händer samtidigt som man ska upp och jobba! Men det har gått bra.

Ska snart ta mig en stavpromenad in till Söder tänkte jag. Ipoden är nyladdad med skön musik, solen skiner, och mina kära vänner ville träffas inne i stan. Kanske går förbi gymmet också och tar lite hanteltag, men får se. Är som sagt sjukt omotiverad att träna själv!

Ska på en anställningsintervju i veckan, får hoppas att det går bra. Annars intet nytt på jobbfronten om man säger så. Jag är glad att jag fick in den här helgen extra iaf, genererar ju rätt mycket pengar när det är OB. Förhoppningsvis får jag jobb även nästa helg. Liksom, helgen innan löning, vad händer då?

Varför ens bry sig?
Postat av: V

Bra att du har fått jobbpass nu MIschan! Hallå, läs ditt mial. Ge mig och t.gruppen en chans till! ! ! ? :) <3

2008-11-18 @ 14:44:57

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0