Jag ser det snöar!

Fyfan, det är nästan så man börjar hoppas och tro på en vit jul i år. Även om julen är nattsvart. Whatever. Kom nyligen hem efter en väldigt seg dag på jobbet, det blir så när man jobbar nio timmar utan rast. Nåväl, pengar som pengar, och jag hade förmodligen inte gjort något vettigare än att ligga hemma i sängen idag.

Gårdagen var trevlig. Krimmy bjöd på jättegod lasagne och vi spelade lite guitarhero. Dock bangade båda HP att hänga på ut sen så jag hookade upp med Amanda och drog till Ace. På Ace stötte jag på en hel del gamla lirare, bla; Marie, Micke och Jenna från klassen. Även Chrippa och Johannes. Blev riktigt kränkt av exet och hade lust att ge honom en smäll, men så blev det inte. Fegisen hann springa innan dess.
Mötte upp mitt käraste på söder men när vi inte kom in på Södra teatern åkte vi hem och sov. Det var riktigt tungt att jobba idag! Imorrn är jag ledig iaf. Ska iväg och träna och vara ute i vintervädret med Tobb.

Ha en trevlig kväll!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0