Nått positivt.

Jag har lyckats gå in på min andra vecka utan godis utan större problem. Idag åt jag en liten brownie när jag fikade med Johanna men det är också det enda på hela veckan! Ge mig credd liksom?
Kanske blir en beach 09 i slutändan!
Imorrn ska jag finally träna. Det har inte blivit något de här dagarna för jag tycker det är sjukt trist att träna själv, och Nicole och jag har inte kunnat samma tider. Men imorrn, då fan! Även om det inte finns nått roligt pass vid den tiden tänker jag gå dit. Funderar på en halvtimmes konditionsträning och en halvtimme styrka. Måste träna på lördag också så att jag håller mig till tre pass i veckan! Vi får väl se hur det blir...


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0