Poweryoga - hata hunden

Jag och Nicole var på poweryoga. Fyfan för hunden! Undrar om den är en kamphund?

Jag har jobbat åtta timmar från klockan sju imorse, jag är bokstavligt talat exhausted. Johanna är här på middag, hon flyttar in hos oss vid årsskiftet. Krimmy, har du lust att bo med oss februari och mars i lägenheten? Vi tänkte inhysa dig.
Ikväll har jag ingen aning om vad som ska göras. Antingen skulle jag ut med Nathalie och Anna, eller så fick jag erbjudande att sprita hemma hos Nicole. Jag blev också erbjuden att bli bjuden på bio av Tantan och Venla. That's nice, men kommer jag orka nått?

Vill ni veta en rolig sak? Jag åker till Paris nästa lördag med mamma och syster. Mys. Vad önskar ni er i julklapp?

Hörs senare!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0