Usch vilken jävla pissdag.

Fyfan vad jag är trött på den här tillintetsägande vardagen, jobbsökandet, och bara allt. Fyfan. Men något jag är extraglad över idag är att jag har en så fin och mysig pojkvän. Han är verkligen min vardagshjälte och ängel. Idag har jag han hjälpt mig med jättemkt!

Dagen har varit överlag bra. Har varit och tränat med Nicole, vi var riktigt duktiga! Jag cyklade 9,2 km och sprang 3,4 km. Alltihop på 40 min. Riktigt bra konditionsträning och vi var båda rätt döda efter. Tur att man inte kör det här passet varje dag. Mormor har varit här, trevligt. Passar Tuld ikväll och hon sitter och kollar på High School musical. Personligen har jag aldrig förstått grejen med det där riktigt, men men, the kids likes it!

Något som gör mig glad är att mitt undvikande av socker och påbörjan av träning redan har lett till att jag gått ner två kilo. Jävlar vilken snabb ämnesomsättning man har som ung, thank god for that! Men som sagt, fortsätter utan socker ett tag till, funkar ju bra? Jag känner mig mycket fräschare och mindre svullig.

Hoppas ni haft en bra dag!
pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0