arbetsmyra

Ikväll blire nog häng hos Jonatan, imorrn kräftskiva men. Måste hinna jogga två gånger till innan jag sticker för att inte missa mitt mål på att jogga 4 dar i veckan, iofs skulle jag kunna jogga på söndag.

Sitter på Makalös nu och har jobbat på flitigt. Ser med skräck fram emot nästa vecka när jag ska jobba 6 dagar varav tre av dagarna är tidiga mornar, och då menar jag tidiga, upp vid fem typ. Men sen så! Blir bra pengar åtminstone. Vill shoppa! Men inga pengar just nu, får ju nästa vecka och då ska jag se till att betala av en stor del av min skuld till Tobb. Kommer att få ut riktigt bra lön den här månaden så måste se till att prioritera de skulder jag har kvar, även om de inte är så många...

Ska bli skönt att komma ut på landet imorrn - låter som ett typiskt stadsbarn. Men jag tycker faktiskt att luften är mkt renare och fräschare på landet, man känner sig fri på nå vis - i typ två dagar.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0