biomys

Ska snart in mot stan och möta upp Krims och Johanna. Vi ska se Patrik 1,5 på söder. Precis vad jag behövde ikväll, en mysig kväll med babesen, lösgodis och en bra film! Har precis varit ute och joggat, fyfan vad det tog emot idag! Dels för att jag är lite sliten sen gårdagen men också för att jag råkade springa för snabbt och ha fel kläder på mig! Nej, nu när lönen kommer ska jag shoppa bra löparkläder som motiverar! Måste även köpa en ny sladd till ipoden eftersom jag på nått jävla vis råkat slarva bort den.

Imorrn blire jobb på Makalös, vann en lunch i fredags - jag sålde bäst under första passet, och tänkte ta ut den imorrn. Har märkt en sak, jag är fan en riktigt bra säljare. Även fast jag jobbar på Makalös så sällan ligger jag nästan alltid längst upp på topplistan, roligt.


Näe, nu ska jag sätta på mig myskläder, uggsen och bege mig till Tobb för att pussas lite, saknar honom redan nu efter (vaäre typ 3) timmar. Sen blire stan!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0