Godmorgon!

Nu har jag varit på jobbet i inte mindre än en halvtimme, det ni!
I dag blir min sista dag här på gymmet, det har minst sagt varit en intressant erfarenhet men nu ska jag söka mig vidare. Efter jobbet idag blire besök hos en gammal dam jag känner, sen bio och jessemat med Tobb. Imorrn är jag ledig! Så skönt det ska bli! Men har fullt upp ändå, men med roliga saker för en gångs skull.

Försöker lära mig dricka kaffe, det är nämligen väldigt bra när man är så här trött som jag är hela tiden. Har lyckats trycka i mig en espresso, ska nog ta en till nu!

Btw, fyfan vad jag hatar Svts nya mediaspelare, helt disfunktionell! Gör ju att jag måste tvingas kolla i den där spelaren för att se Andra avenyn, fyfan vad dålig den serien är egentligen. Märkte det nu när jag fått distans under sommaren! Hah. Men jag är inte ensam om att kolla på den, Anna gör det, vet jag. Och jag är fast fortfarande, och Tobbe. Haha, det var dom enda? Blir nog en runda på stan efter jobbet,

bajshej!


Varför ens bry sig?
Postat av: Anna

haha jag följer de stenhårt såklart ;)

2008-09-30 @ 10:13:13
Postat av: Mischa

I know :)

2008-09-30 @ 11:34:08
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0