Jag har världens finaste vänner!

Efter gårdagen på jobbet åkte jag, Krimmy och Johanna till donken (som vanligt). Där satt vi ett långt tag innan vi bestämde oss för att gå ut! Vilken ultimat idé när man sovit två timmar. På tågresan till mig var vi som tolvåringar och höll på och skrämde folk, eller framförallt jag och Krimmy psykade Johanna! Det var kul!

Vi drog till Carmen en stund med Memo, sen Patricia. Sen hem. Och jag slocknade megafort! Vaknade precis och bokade långtidsparkering för jettan när jag och Tobb är iväg! Planet går nu om mindre än 24 timmar och börjar få lite resfeber! Måste köpa en del grejjer som jag givetvis har skjutit upp till idag. Men men!
Hörs senare.

P.s. Jag har världens finaste vänner.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0