Morgonmänniska, fuck no

Gaah, nu har jag varit vaken sen fem. Det är riktigt hårt att gå upp när det är mörkt ute har jag märkt. Tobb låg bredvid mig och snusade, vet inte riktigt när han kom i natt, rätt sent tror jag...
Sitter på jobbet nu, väldigt lugnt. Surfar runt lite på nätshoppar, men är oinspirerad. Det första jag ska köpa när jag får lön är ett par riktiga joggingskor, har ingen aning om vart mina aerobicsskor så får jogga i mina 80-tals reebok. Det går ju bra det med, men håller ni inte med om att man blir mer motiverad att träna om man har tillgång till snygga träningskläder, bra skor, och massa redskap?
Jag vill kunna vara snygg även när jag tränar, inge kul att dra på sig ett par mjukisar i size xl och en fjortishoodie när man ska ut och jogga. Okej, nu överdrev jag, har faktiskt uppdaterat träningsgarderoben sen dess, men ni fattar?

Efter jobbet ska jag förhoppningsvis träffa Krimsan, käka nått gott och sen möta upp Jonatan och Johanna för ett par glas på Carmen! Känns som att det blir en bra dag trots allt! Tänkte försöka hinna med att träna lite här på gymmet idag också efter arbetstid, har med mig ombyte och så för ikväll nämligen...

Ha en bra dag!


Provade sån här dryck på jobbet, lågt GI och vitaminboost! Super, tycker jag!


 





Succé för Vitamin Wells drycker

Källa: http://www.newsdesk.se/pressroom/vitaminwell/pressrelease/view/succe-foer-vitamin-wells-drycker-231655

Varför ens bry sig?
Postat av: MissKalila

Stärk dig som kvinna. Läs mitt senaste inlägg! Länka gärna ifall du också tycker att det är viktigt!

2008-09-11 @ 11:26:23
URL: http://misskalila.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0