oj, idag är det löning...

Som att det skulle komma som en överraskning för någon? haha.
Ska hämta Tuld efter jobbet och dra med henne på stan ett tag tänkte jag. Har en del jag måste inhandla, typ joggingdojor, en ny data och hon vill säkert gå på donken. Ikväll blire för-huvud-efterfest med Krimsan och Johanna, som vi måste locka med ett par öl. Det är  fint väder idag också, så det kommer vara ös här på cafét!

Jag är så tacksam att jag äntligen har fixat de här tre 5-mornarna på rad, jag är stolt över mig själv - har inte försovit mig en enda gång på den här arbetsplatsen, inte sjukanmält mig heller!
Undrar vad det blir för jobb nästa vecka, kanske makalös allover, eller kanske om jag får nått nytt? Har sammanlagt skickat iväg över 30 ansökningar, så något napp borde jag väl få? Jag är ju rätt kompetent, om ni frågar mig.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0