parträning, motivation för en trötter.

Fyfan vad slut jag är nu. Vet inte varför, sov väl inte så bra inatt. Och givetvis, Tobb och jag ska ut och springa. Och då menar jag springa för han har ett högre tempo än mig, och jag ska upp typ halv fem imorrn. BLÄ. Men, det är ändå bra att Tobb pushar mig nu, annars hade jag aldrig gått ut.

Åt precis tacos och äppelpaj till efterrätt, mums! Satt en och en halv timme i kö på banken idag, men skaffade en riktigt bra grej. X-tra spar hette det, varenda gång jag drar mitt kort dras tio kronor in på ett sparkonto, och plötsligt blev pengar man inte ser ett sparande! Liksom, inte direkt att jag bryr mig om saker och ting kostar tio spänn mer. Har dessutom beställt ett nytt bankomatkort eftersom jag inte vet vart mitt är, plus att det hade dålig magnetremsa och var gammalt. Så, ready for salary eller nått!

Hoppas ni haft en bra dag!
pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0