Svull.

Fan vad söt filmen var! Klyschig, ja, men ändå väldigt söt och "feelgood". Förresten, vilka jävla hips Gustaf Skarsgård har, och värsta jeansröven! Säger bara "hips don't lie" man.
Och som vanligt var sällskapet helt utflippat vilken kanske förklarar varför det fanns en ledig plats bredvid Krimmy.

Är seg nu, sitter och kollar lite träningskläder på nätet, jag hatar att prova i butik! Jag orkar aldrig kolla på saker ute på stan, lättare att bara klicka hem på nätet, men joggingskor borde man väl ändå köpa efter utprovning? Tror nog det, får ta mig ut senare i veckan och prova ut ett par. New Balance ska ju ha bra löparskor, kanske egentligen borde gå till den där affären där man springer på ett löpband för att prova ut skor, minns bara inte vad den heter, löplabbet kanske...

Mötte upp Jonatan och Venla en snabbis på donken innan jag åkte hem. Snabbskvaller och snabbuppdatering, ser fram emot veckan och hoppas på fler träffar!

Sov så gott,
bajshej


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0